Isnin, 25 Mei 2009

Dia C.O.M.A

OH My Dear ALLAH.
Hari nih aku di kejutkan dengan berita kemalangan kawan aku Badrul yg aku dah lama jugak kenal. Aku baru jumpa kawan aku nih 3 minggu lepas kat taman bunga raya. Terkejut, terkedu, terduduk, termagu, terseliuh, terdiam, ter..... OMG.. aku Damm sgt terkejut lah. He coma, ada pendarah teruk di kepala dan ada cerita yg sampai kat aku tengkorak kepala dia sudah dicabut semalam bagi meringan kan lagi beban yg berlaku di kepalanya.. dia skrg dirawat di ward bedah hospital UM PJ..
for those who read this, help me and sedekah kan secebis al fatihah dan doa kepadanya agar dia jauh kan dari segala yg tak di ingini.. plss guys.. plss help me.. i really2 need ur help.. He really a Good guy..
aku mmg tak der mood nak berblogging lagi. even dah lama aku tak buka benda nih. since i really2 need ur guys punyer persedekahan agar kesihatan kawan aku di rahmati, aku cuba melemparkan sedikit isi cerita yg amat mengejut kan aku ini..
Mood : not in mood even today is my day..

1 ulasan:

norleecious berkata...

emm...siannye. So how bout ur fren? Camane condition dia skang?