Rabu, 6 Mei 2009

Reading Problem Disorder.


Hari ni sgt relex. Hari nih hari social aku. tapi tue lah ada kena baca sket buat research pasal QC/QA punyer modus operandi. Membaca nih satu benda plg aku tak suka. Baru baca 3 line, aku dah ngantuk mata ada melayang sket lak mcmsuh aku berlayar jap. Then aper lagi kan YM + FB jerk lah bagi mata segar!!
Hari nih aku had lunch ngn offis mate lagi, layan beb dapat lunch ramai2 satu opis, dinner aku pon aku kuar ngn member offis gak. tapi with ambal ngn yus ngn nubez (aku tak ingat nama si nubez ni, aku duk reka namer dia nubez senarnyer bukan.aku tak sure). Then malam tadi aku played badminton. syiok giler mandi peluh. hari ni sgt sempoi. KEje pon blum masuk lagi kat aku, so bleh rounding2 lagi dari table ke table tengok aper yg opis mate nih bzkan. neway diaorg tak bz pon, semuanyer buat2 bz jerk..

Aku sempat edit satu gambar comei kawen.aku makin slow plak buat editting.kemalasan sudah bermula. Aku baru decided yg aku akan balik kl minggu nih. Aku nak cover photoshoot kawen romie nazliah kat batang kali. Aku nak balik drive dari kemaman nih ngn yus yg bagi aku tumpang bilik hotel dia hari nih. Tq a lot Yus. Jasa baik anda amat mulia sekali.. Esok pagi kejut aku, kita solat subuh samer2, ko jadi imam cz ko dah kawen, aku single and available lagih kan..hahahaa.. Gud nite my frenster...

5 ulasan:

norleecious berkata...

menarik2...
semoga semangat tu terus ade..
ganbarru ne!!

Erina Asmawani berkata...

haha..bley plak create nama sementara eh? nubez? heheh..

yay! ko pergi eh wedding yah nanti.jumpa disanaaaa..

PadilTahir berkata...

yeah aku pegi wedding yah and as photographer.aku dah tau dah namer mamat tue.namer dia nurul aper entah.org panggil dia aawoul.hahaa..betul ker tak,tue aku still tak sure.ahaks..

pelangi berkata...

semangat btul photographer ni..
menyiapkan kerja yg blum selesai lagi ye?hehehe..

p.s : jumpa di sana la begitu ya..

PadilTahir berkata...

u ada gak ker?yeah best nyer..u teman i yer nanti.. =D