Rabu, 6 Mei 2009

Terima Kasih.

Ilham was in the picture.
Malam yg sangat panas. Membara betul lah cuaca sejak hari2 nih. Tiada yg menarik kot aku nak citer kali nih selain berterima kaseh ngn semua yg dah tolong aku. thanks a lot. Even kat kemaman ni mcm stress giler, tapi aku still merasa enjoy kat sini. Belum lagi ada rase menyesal sebab duk terima keje kat sini. Aku lebih semangat utk bersama dengan company ni. Banyak benda yg aku bleh belajor kat sini kot. Peluang aku kat sini mmg sgt berharga and aku nak pasti kan aku paham complete the modus operandi dis bisness from A to Z. then aku akan pikir to leap frog!! Best time nih utk aku change wut i hv now to another better stage kan??..

1 ulasan:

Unreformed berkata...

oi baya oi..ko da jatuhkn saham aku..aku tidak se'pervert' itu..note: gamba ini hanya tujuan tuk blawak saje..