Rabu, 1 April 2009

Collecting Name.

Plan To Desaru on next 2weeks or 3weeks.For those who are :
  • EX-Uitm Members and also know as ENGENiEUS tak kira laki or perempuan.
  • Who sanggup come to jb then go together to desaru Konvoi-ing.
  • sanggup melabur rm10++ utk all spending and hospitality.
  • Sape2 yg teringin nak gi "BEACH" - Not "BITCH".
  • Sape2 yg terasa nak Merasa kusyen empuk keta baru EKRAM DARAMI.
  • Sape2 yg ada banyak citer pasal keje yg korang nak kongsi tapi sampai skrg ko tak dapat luah kan kerana tak der org yg sudi mendengar luahan ko - confirm citer korang tu bosan.
  • Sape2 yg nak sebarkan business card korang.
  • Sape2 yg nak luas kan empayer MLM korang - saper yg buat jerk lah cz aku tak buat yerk. Aku sumpah!!
  • Sape2 yg nak enjoy dulu sebelum kawin - Contoh Mcm Romie!!
  • Sape2 yg dah kawin yg miss this gether2 thing cz lepas kawen korang mmg tak der mase nak jumpa kengkawan kan?
  • Sape2 yg terbaca dis memo.
  • Sape2 yang belum keje tue disaran kan lah utk join - Mengisi masa lapang dan korang bleh past korang punyer resume kat bebudak yg dah keje ni nanti, kabel baik tue.
  • Sape2 yg rindu bangat kat aku - LOLs..

Neway Mereka yg dah confirm join : Ekram, Mok, Usop, Romie, ilham.

Neway mereka yg nak ikot tapi nak confirm later : Nasrull, Shaharis, Razi, Taim

3 ulasan:

Erina Asmawani berkata...

wallaa..best tu g holiday..huhu..aku tunggu photo2 ko kat desaru je la :(

*gamba kucin tu unik ar..adakah kucin tu baru bangun tido / mmg mata dia mmg gitu? aaa..geram..rasa nak picit!

Malisa Sabil berkata...

nape sumenya lelaki??

PadilTahir berkata...

Erina : kucing tu bukan bangun tido, kucing tue mmg pelik, camera aku kan mcm ada direct flash kan..bila aku amik gambar with flash tue mcm ganggu mata kucing tue.mata dia mcm biol tau..hahaaa..aku pon pelik..

Seseorang : blum ada lagi girl yg nak join. aku pon tak tau nak ajak saper..ko nak join ker??jom ko try sond saper2 yg patut!!confirm best cz aku yg organize..aku ada tarikh on 11/4 ni atau next 2 week lepas 11/4 ni..jom mel..