Jumaat, 24 April 2009

k.e.r.u.a.n

Really hard to accept wut going on when u hv sumthing u really want to, then dah tak do lagi di sisi mu cz kena kebas..lagi plak the thing u like are too expensive and lebih mahal dari gaji sebulan yg aku bleh dapat. Yeah mmg suck suck. Tapi since aku ni maybe tough guy and no how control emosi. Aku recover dengan pantas and only used 30 minit utk bertafakur and memikir kan aper dah jadi. Simple moto = lost tetap lost.just redha..
Aku ada plan nak amik my family picture utk aku cuci and bring with me along to kemaman. Hope aku tak home sick lah nanti kat sana. but evrything mmg tak kesampaian. tak per lah mmg tak der rezeki kan.
"i think a lot of good thing happened to me previously from DIA YG MAHA ESA, i dont mind if DIA YG MAHA ESA tarik sumthing from me.."
for those frens who non stop supporting me, Million of Thanks and Lourve u guys so much.

Tiada ulasan: