Rabu, 1 April 2009

i.n.t.e.r.v.i.e.w

Im just checked my gmail account. Ada email ni as diaorg informed siang tadi. Gud Luck To ME!!

Hari ni aku dapat panggilan pelik2. aku ada dapat 2 call utk datang interview, satu company yg telah email aku ni then satu lagi company building construction aku tak sure aper name company tue, tapi ada satu lagi pelik cz one of my fren yg keje kat RnZ KL buat call lepas abis time work dia. first memula dia trus cakap " aku senarnyer ada hajat ni nak bagi tau ko, kejap eh ko cakap ngn member aku ni jap...." so wut wut??aku trus duk terpikir macam2 aper benda ni kan, hajat aper ni kan??kalau nak berhajat sangat pon gi lah jamban kan..nak melepas kan kat aku buat aper kan..haraaaam jerk..then lepas member aku past kan phone tue kat org laen, trus satu suara cewek da yg cakap, trus perbualan menjadi hangat. Hahahaa..maner ada hangat pon cz aku punyer lidah mesti lah kelu nak berkata2..then member aku cakap balik dalam phone past that girl tersipu2 malu, and dia explain cz tadi dia belek2 pict lama kitaorg, then ada sorang cewek ni join tengok sampai dia terjatuh cinta sama aku, then si member aku ni siap lobby kaw kaw yg aku ni superB, then diaorg decide trus call aku nak kenen kenen kan..hahaa...bodoh kan!!hahaaa...aku borak gak lah and dia ingat age aku 21..aku tau aku mmg baby face..LOLS..

1 ulasan:

Erina Asmawani berkata...

eheh..ayat last buat aku gelak k..haha..very sweet 21..lol