Sabtu, 11 April 2009

Silveration Eqyptian.

Mak banang tue senarnyer kakak sulung aku. Here we go!! Semua hantaran udah siap di decorated. Tinggal final touch on hari persandingan.
Hantaran for wedding
Rusmad Shery Luzy & her belevod husband

hantaran dari hak pengantin wanita








Hantaran ni tak siap lagih kerana ini untuk hantaran cake. Confirm lah time aku published benda ni cake blum masak lagi kan.

Nih utk bekas buah pon tak siap lagi. Kalau letak buah skrg nanti confirm lah kecut. jadi jeruk jerk kang bila time kawen tiba!!


Hantaran utk pihak lelaki kepada wanita akan di publish later. Permulaan yang baik dari kakak aku.bukan aper skrg ni mmg dah jadi trend semua org nak menceburi bidang pengantin nih termasuk lah kakak aku. Yer lah dia suri rumah sepenuh masa, kalau jaga anak jerk pon mesti bosan tahap cipan. lagi pon anak2 dia ada bibik dia yg jaga. lagi lah byk maser terluang so buat bisness sampingan ni mmg pilihan tepat. Aku pon sokong giler. So for those who are interested. u can contact me and decoration is depend on budget u wanted to lah..
Budget utk hantaran di atas nih sgt limited. so tak lah nampak extra avaganza sgt kan??tapi okey lah cz got theme yg dia carry.. Aku suka wut!! congrats sista!!

Tiada ulasan: