Selasa, 7 April 2009

Trippin'

Bandai Cukai. Drop by solat and mak aku shopping tudung.

Time malam khamis tue kat tepi2 banda cukai ni mcm ada joran ria competition. mmg ramai gilerorg mengail ikan. aku pon terjebak lepak tengok diaorg mengail.


Scenery dari tingkat hotel aku port menginap. Plan awal nak tido cherating tapi sebab aku gi kemaman survey tempat dulu, aku rase mcm jauh sgt nak ke cherating malam tue. so decided lepak bandar cukai. area ni pon not bad gak kan??


Aku sampai dis site office of sarku engineering aorund 9.35am, time ni mcm ada walk in interview utk post laen sebab tue ada muka org2 berlonggok kat post pengawal. diaorg semua pakai baju casual giler. aku jerk yg hari tue pakai kemeja baju masuk daalam kira paling nerd sekali aku lah tapi aku tak pakai tie.aku mcm payah sket nak pakai tie.aku main redah jerk tak nak pakai tie. then okey cz aku tak kena sound pon pasal tie.

Kat sepanjang jalan kemaman ni byk giler org jual kopok lekor.so drop by beli buat org jb sket lah kan.
so utk kata penutup, Ni semua pict during trip aku ngn parent aku time antor aku gi kemaman utk interview. Enjoy guys..

Tiada ulasan: